čtvrtek 14. ledna 2010

Boys and girls of every age, wouldn't you like to see something strange?

Moji soukromí nadlidé, hrdinové a modly. Dobrá, možná polovinu z nich ani neznám jménem a druhou polovinu nechápu, ale...WHO GIVES THE FUCK?
















Fajn, takže tohle je první článek na tomhle blogu. Proč s blogováním vlastně vůbec začínám? Nevím. Nejspíš chronická nuda. Ale ne, že by tenhle blog byl můj úplně první, je snad už pátý nebo šestý, tedy nováček nejsem a blogů i jejich zaměření jsem už pár provandrovala. Teď tomu nechávám volnej průběh, co se mi bude chtít psát a otravovat s tím svět internetu, to tady bude a ne jinak. Snad móda a mé bezvýznamné problémy? Literatura? Fotky? Jaderná fyzika? Nerozumím jaderné fyzice...

Já jsem Salomé, mimochodem (samozřejmě se tak nejmenuju). Jó, taky mě těší! Myslím, že tu o sobě nemůžu napsat nic ani nepatrně objektivního, vlastně je pro mou maličkost nepřekonatelným problémem o sobě cokoli napsat. Hm...hm...hm. Chodím na základku. Jo, ještě furt. Mám tmavé vlasy, mladší sestru, doma krabičku pastelek a dokonce i kytaru, na kterou ale neumím skoro vůbec hrát. Také šílené nápady a schopnost rozbrečet se v hodině dějepisu před celou třídou. Jsem přecitlivělá, ale přitom se chovám krutě. Mám prý obrovské nadání na matematiku, ale přitom z ní mám trojku. Připadám si ošklivá, ale stejně se musím pořád očumovat. A nemám žádné přátele. Jen známé, "lidi od vidění" a rádobykamarády.

Ale na druhou stranu mám nejlepšího kamaráda Paula. Paul už nežije. Paul vlastně vůbec nikdy nežil, ale kdyby žil, tak to bude nejsprávnější člověk na světě. Ta moje historie s Paulem se táhne už snad od páté třídy a jednou vám povím, jakej život jsem mu vymyslela a taky něco o jeho povaze. Paul je především hodný, chápavý a já mu píšu dopisy. Samozřejmě mi neodepisuje, vždyť je mrtvý! (to mi připomíná...nepřijde vám to geniální? Mě ano! Jistě maličko kýčovité, ale tuto nevadí nic). Baví mne však mu psát, taková soukromá úchylka, snad je tu někdo dost šílený na to, aby to pochopil...tak tedy, tato stránka nechť je o dopisech Paulovi. A vám. Baví vás voyerství? Muzhehe...

7 komentářů:

  1. Cože? Ty chodíš ještě na základku ? Nu dle tvého stylu psaní bych to do tebe vskutku neřekla :) Každopádně máme pár věcí společných - krom té základky třeba tu kytaru. Leží mi na skříni a já se né a né dokopat k tomu, se na ní něco naučit. Jo, vlastně umím akordy a zvládnu nějakou punkovou píseň.... Jenže to je opravdu málo. Vždycky si řeknu "Tak a teď už se na tu kytaru OPRAVDU naučím". Nejpozději za týden mě to přejde.... Hih, ale ne, nebudu tenhle blog zatěžovat takovými nesmysly
    a výplody mojí mysli :D
    Co říci závěrem ? Těším se na tvé články. Věru
    moc. Jen by mě zajímalo..... neplánuješ jíti na nějaký literární gympl ? S takovýmto talentem ;)

    Anča (http://silena-slecna.blog.cz), Anny_77 jsem si nikam nenapsala už hodně dlouho, jenže kdybych se na svůj starý účet nepřihlásila, komentář by mi to nešlo přidat :D

    OdpovědětVymazat
  2. Venomka baví voyerství. A Paul je tedy imaginární a mrtvý? Chápu to dobře? No já mám zase v hlavě ukrytého gaye, který mi dělá spoustu problémů. Dopisy mu rozhodně nepíšu, spíš se vzájemně posíláme do prdele :D

    OdpovědětVymazat
  3. Anny: Ha! Ty komentáře...jsem už zpravila, blogspot je v tomto neskutečně zákeřný. A s tím literární gymplem máš asi nějaký utajený jasnovidecký schopnosti, protože se opravdu na jeden hlásím. Bratři Čapkové v Praze, he. Jen je to daleko a předrazí stvořitelé se zdráhají mne tam pustit...ale já věřím, že je přinutím :P.

    OdpovědětVymazat
  4. Takže. Milá... Salomé, můžu říci, že mě Tvůj blog na první pohled úžasně zaujmul a mám pocit, že půjdeš do lištičky oblíbenců hlava nehlava. (Toho si važ, je to místo Bohů a smrtelníků tak úžasných, až mi jde hlava z toho kolem.)
    Pokud si dobře vzpomínám, (tenhle komentář píšu už přes půl hodiny a potají, jelikož musím dělat úkol do fyziky), byla jsi to ty, co se mě ptal na věci ohledně foťáku. Dobře, tak já mám jeden hnusný, starý, sešlý a létama oprýskaný kompakt, kterého se chci co nejdříve zbavit. Je to prosím Nikon L3, pochybuju, že se ještě vůbec vyrábí. Má 5 mpx, ale pořád věrně slouží, i přes těch desítek pádů na zem, které jsem mu, chudákovi, uštědřila. Takže nevím. Nevím, za kolik si máš v plánu pořídit, k čemu ti má hlavně sloužit a tak. Snad ti můžu ještě říct, že si šetřím (ha! už 51 korun!) na nějakou Nikon zrcadlovku, nejraději bych si přála NikonD5000. Blíží se to k 18.000,- , takže s tím jsem ti asi moc nepomohla, co? :D
    Mimochodem, článek krásný. Konečně jsem narazila na nějaký nadějný blog. Kytaru mám doma taky, neumím na ní hrát, umím jen pár akordů. Tvůj imaginární přítel je geniální. Já jsem měla jako imaginárního přítele polštáře Králíka, kterej je ale asi ještě někde zahrabanej v nějakým zapomenutým pytli, když jsme se před .. umm, několika roky stěhovali.
    Takže se měj, Salomé (proč, sakra proč musím v duchu každý jméno zpitvořit?! omlouvám se ti, prostě jseš salám. odpusť, bože.)
    Ach, ještě jsem neskončila. Měj se co nejlíp, piš hodně článků a ať se Ti daří ve výběru foťáku.
    Yas.

    OdpovědětVymazat
  5. Ježíš! Promiň za ten slohák.

    OdpovědětVymazat
  6. Vážně ? Heh, no tak já právě váhám mezi Bratří Čapků a Škvoreckým.... tak je možné, že se v září potkáme :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ou jee. Beatles :D

    Paul musí být super kamarád :)

    OdpovědětVymazat