pondělí 18. ledna 2010

Calling out around the world, are you ready for a brand new beat?

Drahý Paule (no co jsem říkala!)nebo teda spíš vy druzí,
co kdyby vám Salomé prozradila, že je úchylná?

Na mnohé věci. Ale ty kolem módy především. Třebas kabát, který nejčastěji nosí, je z roku 1903 a stál ji majlant (i když je značně vopelichanej, hehe). A má doma turban a několik hijabů (není muslimka). Nosí cilindr. Jejím životním snem je vlastnit ruský národní kroj, především pak tu "čelenku". No považte! To je jedna stránka Salomé - normální S. nosí legíny, roztrhaná trička a všechny ty lookbookoidní nudnosti křížený s punkovou módou a to hlavně proto, že ji to nebere zase tolik, aby měla čas a nervy se každej den oblíkat jak se jí líbí (=> jako marťan :D). Salomé je však v nitru duše hroznej úchyl. A moc vkusu nepobrala.

A víte, co mě schýzuje momentálně? Mexický sukně z padesátejch let. Kdysi dávno, když byl svět ještě mladý a krásný byl tenhle typ dlouhé kruhové sukně zjevně velmi in. Pomáda. Marilyn. Jasný, ne? No, a mě dostává jejich folklorní varianta z Mexika. Jsou ručně malované, většinou na motivy mexickýho života, jsou propracované, kouzelné, naprosto sladké! Aspoň podle mý maličkosti. Přijde mi to hlavně dokonale veselé a nápadité, přičemž já se většinou oblíkám tak nějak smutně, neutrálně. Šedá, bílá, černá a hnědá jsou naprostí diktátoři mýho šatníku. Nadneseně je u mě maximální vodvaz fialová nebo starorůžová, vyjímečně námořnická modř. Tohle by tu ortodoxní antibarevnost ale mohlo změnit...

Je mi jasný, že většina lidí z mého okolí z toho bude mít srandu, řekne, že jsem divná, dětinská a tak. Ale upřímně, to už o sobě vím dlouho.
Takže si hodlám nějakou v blízké době pořídit.
Je na nich fajn, že nejsou nijak zvlášť drahé - nejdražší jsem viděla za 200 dolarů, nejlevnější asi za padesát. Když si vezmete, jakou invenci by tenhle kousek do mého šatníku mohl přinést, stojí mi to za to.

Viva la Mexico! /nikdy jsem tam nebyla, sakra/













A co na to říkáte vy? :P

13 komentářů:

  1. moc zajímavý sukýnky...originální :)
    ohledně těch bot - jsou opravdu červený, fotila jsem je s bleskem, takže to asi malinko zkresluje ;)

    OdpovědětVymazat
  2. miluju cylindry! jeden čas jsem jeden nosila poměrně často dnes už moc ne... kabát z roku 1903 bych ráda viděla! a ty sukně jsou kráááásný hned bych si oblékla klidně i tu první s oslíkem...akorát by to asi nesedělo k mejm krátkejm nohám...
    :)

    OdpovědětVymazat
  3. Co říkám? Chci vidět Salomé ve skutečnosti:D A je z Brna? Vidím, že nad Prahou tu asi dominujeme:D:D

    OdpovědětVymazat
  4. msím souhlasit, zajímavé:)

    a souhlasím s tebou i v komentáři ode mně!:D asi to budu muset napravit a nějaký článek o tom napsat(v tom případě pohrdám i sama sebou... :D), taky budu muset začít nosit nosík pěkně nahóru!:D

    OdpovědětVymazat
  5. hi já mám vlastně taky dvě nástěnky! a záměrně na ně nedávám nic důležitýho (na účty atd mám krabičku) protože bych to taky v životě nenašla... no jo no moje Sidovské období :)
    jinak - proč Salome neni-li to příliš osobní? můj oblébený biblický příběh...no to zní divně!

    OdpovědětVymazat
  6. tak toto me vubec nebere:-) vse co se tyka latinske ameriky memu oku nelahodi :-)

    kazdopadne ja si chci nechat usit korzet na miru, sije je slecna http://www.riwaa-nerona.com/ kvuli vytvoreni hezke a elegantni siluety, bude to sat jako nadherny boty, ci saty + boty ci kabelka nebo desne moc kosmetiky nebo super parfem, ale touzim po nem :-) me fascinuje tato doba a pote prvorepublikova, to, ze jsem se narodila do spatne doby mi rika okoli neustale :-D

    OdpovědětVymazat
  7. tak tie prve dve by som kludne brala aj ja:)

    OdpovědětVymazat
  8. Alice: Protože se mi líbí, protože má správnej význam (teda, aspoň jistý izraelský přítel mi tvrdí, že je to z šalom, ale jemu nevěřím ani nos mezi očima :D), kvůli Oscarovi, protože zní francouzsky a tak vůbec ;). A biblická Salome taky ujde.

    OdpovědětVymazat
  9. Tedy koukám, vskutku osobitý vkus oblékání. Nebudu předstírat, že ti ten starodávný kabát nezávidím :D Kdepak se dá takový skvost sehnat, není-li to tajemstvím ;) ? A co se sukní týče.... ano, tak to je přesně to, co by do mého papouškovsky barveného stylu oblékání pasovalo. A abych nezapomněla - skupiny, jež jsi vypsala na mém blogu, jsou deathrockové. Což je samozřejmě také odnož gotické subkultury (jo, dříve jsem byla deathrockerka... ovšem to víš, vývoj =)). Tudíž není se čemu, když tě Siouxsie nechává chladnou - mně se v mém deathrockovém období také moc nezdála.

    OdpovědětVymazat
  10. úžasné sukničky :) aj ja takú chcem! :D noo dobre, nie presne takú, keď sú už ručne maľované tak ja si ju aj ručnepomaľujem a budem ju mať "za pár babek" hé :D teda ke´d si nájdem na to čas :D

    aa musím ťa sklamať, nebol to obraz na vode ale skutočný strom pri ceste... :)

    OdpovědětVymazat
  11. přiznam se,že ja bych si ji urcite neporidila..ale na ulici bych se za ní otočila...a obdivne povzdychla:)
    ja Sekyru číst musím...do školy...a nechce se mi ani začít..neslyšela sem o ní zadnou chvalu...

    OdpovědětVymazat
  12. ty sukně jsou boží... hned bych si jednu koupila :-) nikdo by nevěděl jak tlustá mám stehna

    OdpovědětVymazat
  13. Ach ach ! Já chci tu z třetího obrázku. Ta mě učarovala. Anebo tu z pátýho. Lala, samozřejmě, že z pátýho. Nádherná.

    OdpovědětVymazat